Liga Galimatias-CS

Liga CS 1.6 Steam/NonSteam


#1 2010-01-25 15:17:21

lukasyno

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 66
Punktów :   

Regulamin ligi.

Regulamin Ligi
1. Mecze
1.1 W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 jedna mapa wybrana przez admina ligi.
1.2 Mecze rozgrywamy na swoich wcześniej przygotowanych serwerach!
1.3 O położeniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda nożowa rozegrana przed rozpoczęciem meczu właściwego. Podczas rundy nożowej należy wyrzucić broń. Niezastosowanie się do tej zasady spowoduje automatycznie przegraną rundę.
1.4 Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron.
1.5 W przypadku remisu (15:15) mecz zostaje zakończony.
1.6 Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwników musi być udokumentowane screenshotem z serwera zawierającym aktualną godzinę
1.7 W ćwierćfinale i półfinale mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 15 dwie mapy klanowe + mapa wylosowana przez admina.
Tutaj również liczą się wygrane mapy nie punkty.
1.8 W finale oraz meczu o 3 miejsce gramy 5on5 MR 15 dwie mapy klanowe + 3 mapa wylosowana przez admina ligi!
1.9 Mecze rozgrywamy w ciągu 3-4 dni. Jeśli macie zamiar grać tylko w weekendy nie zapisujcie się.


2. Punktacja

2.1 Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.


3. Mapy:

de_dust2
de_nuke
de_inferno
de_train
de_tuscan



4. Cheaty
4.1 Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat`u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.


5. Skrypty
5.1 Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* 180 turn script
* awp fast zoom script


6. Gracze
6.1 Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6.2 Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe w każdej fazie gry lecz z wyprzedzeniem do 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.


7. Konfiguracja serwera
7.1 Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Można wyłączyć opcje FTB komendą "mp_fadetoblack 0"


8. W/O
8.1 Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu.


9. HLTV / Dema
9.1 Na każdym meczu powinno być HLTV.


9.1 Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez "record_nazwadema". Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !


10. Zachowanie graczy
10.1 Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).


10.2 Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)


11. Czas podawania wyników meczy
11.1 Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 12 godziny.
11.2 Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.


12. Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
ex_interp 0.01 - 0.05
cl_updaterate 80 - 101
cl_cmdrate 80 - 101
Grafika ustawiona na 32 bity.

13. Cl i vCL każdego klanu
13.1 Każdy CL i vCL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.


14. Dyskusje
14.1 Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!


15. Media z meczu
15.1 W poście meczu umieszczone musi być :
- screeny statusu
- dema nalezy przechowywac przez 24 godz od daty meczu
- obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen
- screeny cwiartek


16. Spóźnienia
16.1 Dozwolone jest spóźnienie się team`u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.Dozwolona jest przerwa 5 minutowa pomiędzy mapami!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plgeodeta kurów noclegi Jurata chart afgański do adopcji